autorun CD

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Červen 3 01:33:01 CEST 2005

Petr Šobáň wrote:
> Jinak položme si otázku proč se to musí spouštět samo ? Přece se na to
> CD kouknu a otevřu si ten soubor co mě zajímá a né aby na mě skákala
> vždy nějaká pitomá úvodní stránka s bláboly co nechci.

Mno za prve na te pitome uvodni obrazovce se ukaze pouze jakysi rozcestnik,
zda uzivatel chce
1) prohlizet hlavni dokument
2) zobrazit seznam priloh (pomocnych dokumentu)
3) nainstalovat Acrobat Reader (pro windozaky) - ne kazdy ho ma v PC.

No a za druhe je to CD urceno skutecnym BFU, tedy sekretarkam, ucetnim atd.
Mym ukolem je dostat jim na obrazovku ten dokument nebo prilohy a ne jim
davat skoleni v pouzivani PC. No a pokud nekteru BFU ma tu smulu (z jeho
hlediska), ze pracuje na desktopovem Linuxu, tak by mel dostat stejne
podminky, jako windozak.

Ja mam dobrou vuli a snahu nediskriminovat uzivatele Linuxu, kteri ale maji
PC pouze jako pracovni nastroj a ne jako konicka. Nerad bych se dostal k
tomu, ze windozakum se to spusti samo a povede je nejaky primitivni
"pruvodce", kdezto BFUckum na linuxu budu odpovidat, ze si maji koupit
knizku "Pracujeme v kancelari s Linuxem" a celou ji napred precist :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz