samba+acl

Milan Ježek milan.jezek na bierhanzl.cz
Pátek Červen 3 09:14:37 CEST 2005

Dobrý den,
někde jsem se dočetl, že práva pro sambu (adresáře) lze nstavit v LDAPu.
Jedná se mi o ACL. Ale nějak nevím, jak to nastavit. Musím práva
nastavit i setfacl? Musím mít patřičné skupiny definované i na Linuxu
(groups)? LDAP používám pro sambu jako passwd backend.
Nějak v tom tápu. Jak je to vlastně s právy? Mám nastaveno právo Linuxu,
potom jsem si nastavil právo acl, ale ve woknech, pokud se podívám na
práva na adresář, tak se mi tam acl nepromítne. Je to proto, že skupiny
jsou definovány pouze v groups, ale v není na ně vazba v LDAP?

díky Milan