OT: Re: Karta na ovladani spinacu (tlacitek) se SW a drivery v Linuxu

Vaclav Valek valek na ebilling.cz
Pátek Červen 3 09:23:31 CEST 2005

Dobry den,

uz asi rok provozuju zarizeni pro ovladani 50 vystupu - 4A / 230 V. Ma
zaroven 8 vstupu pro detekci zakladnich hodnot. Jsem s tim spokojen, k PC je
to pripojeno pres seriovy port. Kdyby byl zajem, vice info v mailu.

Je to externi zarizeni, pripojene pres COM port + ma autonomni funkce,
ovladani tlacitky, display a klavesnici. Ovlada se zakladnimi povely pro PC,
da se na to napsat jednoduchy programek treba pro ovladani pres web nebo
neco podobneho.

Vasek

Dobry den,
to vypada zajimave dekuji.