OT: Re: autorun CD

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Červen 3 10:07:23 CEST 2005

On Fri, Jun 03, 2005 at 07:51:37AM +0200, Pavel Kraus wrote:

> To není tak zcela pravda. Před pár lety někdo (vláda?) rozhodl, že
> státní úředníci jej mít mají. Tak jsme absolvovali týdenní školení.
> Takové věci, jako že pouštět si word na napsání jedné věty nebo ho
> dokonce použít na psaní emailů (jak doporučuje firma Microsoft) je
> blbost, nám tam ale neřekli. Místo toho jsme se učili udělat prezentaci
> v powerpointu ;-)

a vite ze to vim? nedavno jsem psal na micr a odpoved mi prisla. 20 radku v ms
wordu:) melo to asi pul mega a ani to nebylo formatovane. tim se micr uz
definitivne zaradilo na prvni pricku meho zebricku zbytecnych ministerstev.
nejdrive vytahli "narodni program pocitacove gramotnosti" a pak tohle. kdyz si
nejsou ani schopni sami udelat poradek u sebe... takovouhle gramotnost at
laskave drzi co nejdale od lidi:D
mk