OT: Re: autorun CD

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Červen 4 00:27:04 CEST 2005

-> a vite ze to vim? nedavno jsem psal na micr a odpoved mi prisla. 20 radku
 v ms -> wordu:) melo to asi pul mega a ani to nebylo formatovane. tim se
 micr uz -> definitivne zaradilo na prvni pricku meho zebricku zbytecnych
 ministerstev. -> nejdrive vytahli "narodni program pocitacove gramotnosti" a
 pak tohle. kdyz si -> nejsou ani schopni sami udelat poradek u sebe...
 takovouhle gramotnost at -> laskave drzi co nejdale od lidi:D

Tohle bych jim vytmavil ;o)
Normálně to nedělám, protože moje maminka třeba taky není bůhvíjak počítačově
gramotná, ale tohle ministerstvo si to fakt zaslouží.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Bojovník je maskovaný člověk
                                                      Georges Braque