nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

news.volny.cz oldfrog na volny.cz
Pátek Červen 3 17:33:41 CEST 2005

news.volny.cz wrote:

> Zdravim vespolek,
>
> mam tu dva stroje, tzv. ,,stary'' s 2 x Intel(R) Pentium(R) III CPU - S
> 1266MHz s 1GB RAM a jadrem 2.4.22-10mdkenterprise, system Mandrake9.2 a
> pak tzv. ,,novy'' s 2 x Intel(R) Xeon(TM) CPU 2.80GHz s 2GB RAM a jadrem
> 2.6.11-1.14_FC3smp, system FedoraCore 3.
>
> Zarazi me nizky vypocetni vykon noveho stroje, oba stroje davaji totiz
> temer totozny vysledek napriklad u primitivniho testu
>
> # time echo 2^1000000 | bc > /dev/null
>
> Na starem stroji dostavam
>
> real 13.53
> user 13.52
> [...]

Na stroji jsem nainstaloval Slckware 10.1, rucne prelozil vanilla jadro
2.6.11 a Postgres 7.3.4. Vykon testu 2^1000000 se nezmenil, vykon
databaze vzrostl oproti postgresql-7.4.6-1.FC3.1.x86_64 na Fodore Core3
x86_64 podstatne. Databaze nyni podava podle ocekavani priblizne
dvojnasobny vykon. Cim byl dan nizky vykon se mi nepodarilo zjistit.

Za spoluucast dekuji.

--
--- OldFrog ---