nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Červen 3 18:34:06 CEST 2005

news.volny.cz wrote:

>Na stroji jsem nainstaloval Slckware 10.1, rucne prelozil vanilla jadro
>2.6.11 a Postgres 7.3.4. Vykon testu 2^1000000 se nezmenil, vykon
>databaze vzrostl oproti postgresql-7.4.6-1.FC3.1.x86_64 na Fodore Core3
>x86_64 podstatne. Databaze nyni podava podle ocekavani priblizne
>dvojnasobny vykon. Cim byl dan nizky vykon se mi nepodarilo zjistit.

Pokud mate chut a cas se v tom jeste trosku pohrabat, tak by bylo
zajimave zjistit rychlost 32 bitove Fedory, aby se ukazalo, zda chyba
nebyla v 64 bitovem portu. Mam dojem, ze Slackware je jen 32 bitovy.

Libor