br0 na Asus WL-500

Jiří Václavovič jvaclavovic na gmail.com
Pátek Červen 3 19:23:10 CEST 2005

Zdravim,
provozuju Asus WL-500 v rezimu WDS. Defaultne se chova jako bridge,
tj. ma vytvorene br0 pres vsechny sve interface (eth0, eth0.1, eth1 a
wds0). Potreboval bych ale vytvorit filtrovaci pravidla, tak abych
omezil provoz na wds0, jinymi slovy, chci mit na LAN portech a wifi
klienta jako privatni sit kde wds0 vede do internetu a zde chci mit
firewall. Zkousel jste nekdo br0 zrusit a nastavit routovani pres
ethX? Co ta jednotliva zarizeni znamenaji? Nekde jsem nasel ze eth0 je
WAN, eth0.1 jsou LAN porty a eth1 WAN, nedari se mi to ale nijak
overit a nastavit.
Diky,
JV