br0 na Asus WL-500

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Neděle Červen 5 21:14:52 CEST 2005

Dobry vecer,

Na foru www.czfree.net je o wl-500 vrazedne dlouhy thread, nekde
tam je patch k jaha2x firmware, ktery prave nahozeni do bridge
modu resi.
WiFi rozhrani poznate jednoduse pres iwconfig,
ostatni pokus/omyl... Ja tu mam treba eth0 switch (ta ctyrportova
sitovka), eth1 WAN a eth2 WiFi rozhrani.

Kde se to nastavuje zalezi na firware, i v tom puvodnim
slo br zrusit a routovat to v podstate rucne (jeden z modu),
u OpenWRT to vsechno najdete normalne v /etc/rc.d/.

Pokud si s tim budete hrat interaktivne, nenechte se odradit, jestli
si parkrat pod sebou podriznete vetev :-)

Vaclav Stepan

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz