embedded hw

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Sobota Červen 4 19:19:04 CEST 2005

Ahoj,

   hledam kde by se (idealne po Praze) dal koupit nejaky rozumny
   Linuxovy embedded system "na hrani" - zatim si chci vyzkouset jak
   se s tim pracuje apod, cili to nemusi byt nic extra vykonneho ani s
   nejakymi rozsahlymi zarukami, a dulezita je samozrejme cena. Mel
   bych zajem o jeden, mozna dva kusy, takze nejake mnozstevni slevy
   nepripadaji v uvahu.

   Na linuxdevices.com jsem samozrejme nasel spoustu ruznych udelatek,
   ale problem je sehnat je tady a za rozumnou cenu - libi se mi
   napriklad LART (http://www.lart.tudelft.nl/), ktery dokonce nekdo
   vyrabi a nabizi (http://www.aleph1.co.uk/armlinux/LART/), ale ta
   cena ...

   V Cechach jsem nasel jedinou firmu - http://www.mite.cz/ kde se mi
   libi 3.5" desky, PowerPC a XScale moduly, ale zatim jsem se neptal
   na ceny. Nevite jeste nekdo kde by se dala sehnat nejaka jednoducha
   embedded zarizeni pro Linux? Vicemene mi nevadi kdyz to nebude
   uplne profi - hlavne kdyz to bude uspokojive fungovat.

   t.v.