embedded hw

Petr Lascak hwsoft na email.cz
Neděle Červen 5 00:17:06 CEST 2005

Dracula007 pise:
> Ahoj,
>
>    hledam kde by se (idealne po Praze) dal koupit nejaky rozumny
>    Linuxovy embedded system "na hrani" - zatim si chci vyzkouset jak
>    se s tim pracuje apod, cili to nemusi byt nic extra vykonneho ani s
>    nejakymi rozsahlymi zarukami, a dulezita je samozrejme cena. Mel
>    bych zajem o jeden, mozna dva kusy, takze nejake mnozstevni slevy
>    nepripadaji v uvahu.

     Zkus pcengines.ch, mas tam odkaz na tri distributory v CR.

>    Na linuxdevices.com jsem samozrejme nasel spoustu ruznych udelatek,
>    ale problem je sehnat je tady a za rozumnou cenu - libi se mi
>    napriklad LART (http://www.lart.tudelft.nl/), ktery dokonce nekdo
>    vyrabi a nabizi (http://www.aleph1.co.uk/armlinux/LART/), ale ta
>    cena ...

     LART je pekny, ale je bohuzel mrtvy :(, ani fork s nazvem
     Baloon se nevyviji.

>    V Cechach jsem nasel jedinou firmu - http://www.mite.cz/ kde se mi
>    libi 3.5" desky, PowerPC a XScale moduly, ale zatim jsem se neptal
>    na ceny. Nevite jeste nekdo kde by se dala sehnat nejaka jednoducha
>    embedded zarizeni pro Linux? Vicemene mi nevadi kdyz to nebude
>    uplne profi - hlavne kdyz to bude uspokojive fungovat.

     Tak s MITE nemam dobry zkusenosti, hlavne ze nam neco prodali,
     ale support byl stylem, to uz nezname, kupte si neco novyho :(.
     Cena taky neni lidova.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec