autorun CD

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Červen 4 13:01:54 CEST 2005

On Fri, Jun 03, 2005 at 12:40:47PM +0000, Miroslav BENES wrote:
> Taky jsemn si to tak představoval. Tento popis podporuje i bootovací
> CD pro Win98SE (které ale zrovna nemám po ruce), kde se dá z menu
> "vyskočit" a dá se pak procházet A: (což je bootovací disketa
> zakomponovaná do CD), příp. B: (což je původní A:). Je to podle výpisu
> "klasická"disketa.
>
> Jenže nahlédnutím na bootovacích CD WinNT a dvou linuxů co tu mám je
> zavaděč velký jen 8 kiB. Takže jsem z toho mírně zmaten.

Podívejte se do manuálové stránky k mkisofs, hlavně parametry -b,
-hard-disk-boot a -no-emul-boot. El Torito umožňuje, aby ta image byla
image diskety, image hard disku (nebo něco, co tak vypadá) nebo prostě
image, která se natáhne do paměti a jen tak spustí, aniž by se cokoli
emulovalo. Problém bude ale v tom, že některé prehistorické BIOSy
nebudou v některých případech schopny z toho CD nabootovat.

							  Michal Kubeček