embedded hw

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Neděle Červen 5 08:32:11 CEST 2005

Tomáš Vondra wrote:

>    hledam kde by se (idealne po Praze) dal koupit nejaky rozumny
>    Linuxovy embedded system "na hrani"

Co presne myslite embedded systemom a co je cielom? Rozmery?
Prikon? Moznost roznych vstupov-vystupov?

Mam skusenosti s http://www.soekris.com/net4801.htm - bezim
na tom domaci firewall/ mail server / ... Je to v zasade
PC, vratane moznosti pridat 2.5" disk ak treba. Soekrisov
je spusta, da sa vybrat podla pozadovaneho vykonu,
sietovej konfiguracie atd.

V Prahe neviem ako, ale v Europe take predava Wim Vandeputte
(http://www.kd85.com/) a po Europe to posiela bez problemov.

>    V Cechach jsem nasel jedinou firmu - http://www.mite.cz/ kde se mi
>    libi 3.5" desky, PowerPC a XScale moduly, ale zatim jsem se neptal
>    na ceny.

Ked som si robil prieskum, vyslo mi ze pekny HW, ale drahy.

--
                               Stano