embedded hw

Tomáš Vondra vondra na karneval.cz
Neděle Červen 5 14:48:48 CEST 2005

SM> Co presne myslite embedded systemom a co je cielom? Rozmery?
SM> Prikon? Moznost roznych vstupov-vystupov?

Nemam zadnou presnou definici - laicky receno "maly pocitac" nejlepe
"single board". Jak jsem psal, tak zatim si s tim chci hlavne trochu
pohrat, takze nejake zvlastni pozadavky co na tom ma byt napriklad za
porty nemam.

SM> Mam skusenosti s http://www.soekris.com/net4801.htm - bezim na tom
SM> domaci firewall/ mail server / ... Je to v zasade PC, vratane
SM> moznosti pridat 2.5" disk ak treba. Soekrisov je spusta, da sa
SM> vybrat podla pozadovaneho vykonu, sietovej konfiguracie atd.

Jo, taky jsem narazil a docela se mi libi, ale nevim kde to koupit v
Cechach.

t.v.