HP Smart Array 641 Controller a RAID

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Neděle Červen 5 14:26:50 CEST 2005

Diky za tip.
Predtim jsem se dival na web HP, ale nasel jsem pouze ovladac.
Tak jsem zapatral znovu a pro archiv konference nechavam link:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/storage/us/family/model/5559.html?submit.y=0&submit.x=0&lang=en&cc=us

Maji tam vsechno a k vetsimu mnozstvi systemu.

Diky,
Honza Novacek