HP Smart Array 641 Controller a RAID

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Neděle Červen 5 16:41:37 CEST 2005

Mozna nekomu usetrim chvili zivota:

Ze stranek stahnout:
hpadu-7.30-6.linux.rpm #  HP Array Diagnostics Utility for Linux
hpsmh-2.0.2-109.linux.i386.rpm #  HP System Management Homepage for Linux

Jeste to po mne chtelo:
compat-db-4.1.25-9.i386.rpm
compat-libstdc++-296-2.96-132.7.2.i386.rpm

Pokud nemate RHEL, prejmenovat distribuci treba na:
echo "Red Hat Enterprise Linux AS release 4 (Nahant)" >> /etc/redhat-release
(jinak to odmitne instalovat)

A nainstalovat.

Mam to na serveru HP 350, Centos4

Honza Novacek