HP Smart Array 641 Controller a RAID

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Neděle Červen 5 18:00:28 CEST 2005

Honza Novacek napsal(a):

>Dobrý den,
>
>chtěl bych se poradit, mám výše uvedený řadič na kterém jsou dva
>stejné disky HP 72.8 GB.
>V BIOSU řadiče jsem snad nastavil, aby se disky zrcadlili,
>nainstaloval jsem systém.
>
>A ted bych se chtel zeptat jak overim, ze mam disky v raid 1?
>(krome toho ze jeden vytahnu a uvidim co to udela)
>Jde mi o to, abych mohl detekovat ze jeden z disku vypadl z raidu.

Zdravim!

Mam taky tenhle radic na jednom serveru a pouzivam na monitoring
kombinaci cpqarrayd a log2mail. Oboji ma Debian primo v distribuci
(testing), nevim ale, jak jina distra. Kazdopadne mi to funguje k plne
spokojenosti. Mozna ze se da neco zplacit i primo od HP, ale nejak sem
nemel cas po tom patrat...

Rudiik