embedded hw

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Neděle Červen 5 20:52:16 CEST 2005

On Sun, 5 Jun 2005 14:48:48 +0200
Tomáš Vondra <vondra na karneval.cz> wrote:

> Nemam zadnou presnou definici - laicky receno "maly pocitac" nejlepe
> "single board". Jak jsem psal, tak zatim si s tim chci hlavne trochu
> pohrat, takze nejake zvlastni pozadavky co na tom ma byt napriklad za
> porty nemam.

> Jo, taky jsem narazil a docela se mi libi, ale nevim kde to koupit v
> Cechach.

Ten ASUS je docela prima, v podstate se k tomu budete muset naucit
cross-compiling a tak. Stejne muzete pouzit treba Ovislink 1120.
Pokud byste chtel proste jenom neco maleho (pak mi unika, proc si
nehrat s velkym PC), mohl by pro Vas byt zajimavy WRAP - v Praze je
prodava treba I4, cena velmi prijatelna - je tam Geode, miniPCI, LAN,
slot na CF, seriovy port.

Vaclav Stepan
--
Vaclav Stepan