Ovladani XP z linuxu

Petr Uzel petr.uzel na centrum.cz
Neděle Červen 5 22:01:57 CEST 2005

Dne neděle 05 června 2005 21:56 Ales Vizdal, AVONET, s.r.o. napsal(a):

> Pokud to zvladnete z konzole (xtermu), tak nepotrebujete, pokud si v tom
> chcete klikat, tak potrebujete :-)

   OK, uz jsem vse pochopil z manualu. Timto se take vsem omlouvam, ze jsem
nedriv polozil stupidni dotaz a az pak mrknul do manualu. Priste se
polepsim :)
   Pokud muzu jeste otravovat, zajimalo by me, co je treba provest na strane
pocitace s Win, abych se mohl pripojit. Windows nemam (abych to mohl zjistit)
a na druhe strane nesedi prilis schopny uzivatel.