Ovladani XP z linuxu

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Neděle Červen 5 22:02:44 CEST 2005

>Dival jsem do portage, kde jsem nasel rdesktop a grdesktop (graficka
>nadstavba). Ze je potreba rdesktop, je mi jasne, ale neni mi jasne, jestli
>potrebuji i tu GTK nadstavbu - desi me u ni asi 15 zavislosti...

my pouzivame cisty rdesktop bez grafickych blbiniek. s parametrom -f
nabieha fullscreen, a ked treba, tusim alt-enter ho prepne do okna. mali
sme aj nieco okienkove z KDE, co ovladalo rdp aj vnc, ale vcelku tam
blbli klavesy a diakritika.

btw ked budete hladat, ako nadialku windows restartnut alebo vypnut, tak
treba kliknut na plochu a stlacit alt-f4. videl som na to vselijake
tooly, ale tento interny sa mi paci najviac ;o)