fetchmail - stahuje jiz ztazene zpravy donekonecna

oldfrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Červen 6 12:24:42 CEST 2005

Tomáš Krbec wrote:

> já s tím měl vždy také problémy, vyřešil jsem to přeposíláním všech
> zpráv z jedné schránky do druhé, kde to fetchmail po stažení vymaže.

V tom pripade to budu synchronizovat rsyncem, stahuju jen za ucelem
zalohovani.
Ale rad bych prisel na to, proc to nefunguje. Povazuju fetchmail za
zakladni nastroj
a takovato nefunkcnost mne zneklidnuje :)

--
--- OldFrog ---