fetchmail - stahuje jiz ztazene zpravy donekonecna

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Červen 6 14:18:57 CEST 2005

Tady je vzorek konfigurace ktera chodi, racte si porovnat:

_8.2 konfiguracni soubor:
 # konfigurace fetchmailu
 # logujeme do /var/log/mailog
 set syslog

 # spolecna nastaveni
 defaults protocol pop3,
   timeout 300,
   nokeep,
   fetchall;

 # popis jednotliveho uctu
 poll mail.server.cz
  user test1
  password heslo
  mda "procmail -d test1";

 pro další účty se nastavení poll opakuje, globalní nastavení doručení
 se mi nepodařilo vymyslet, zvolena cesta nejmenšího odporu.

Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770
kolombo na kolombo.cz