Ovladani XP z linuxu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Červen 6 16:38:16 CEST 2005

rstrade wrote:
> zkouším použít rdesktop, po zadání příkazu rdesktop jmeno_pocitace
> to po chvíli hlásí connection timed out.
> jmeno_pocitace je název stroje, kde jsou XP Home, mám na
> něm povolenou dálkovou správu.
> Je nutný ještě nějaký parametr?

Ja bych to nelamal ;-) Nainstalujte na wokna VNC (www.realvnc.com) a na
plochu dejte ikonku pro spusteni "Run VNC Server". K sobe si nainstalujte
VNC viewer a je to.
VNC ma jeste jednu vyhodu. Pokud ma ovladany pocitac neverejnou adresu
(napriklad pripojeni pres Eurotel), pak misto abyste se pripojoval vy na
nej, tak se pripoji on na vas. Jen musite povolit port 5900 ve firewalu
pripadne v nejakem routeru.
Ja VNC pouzivam a funguje i pri modemovem pripojeni s rychlosti kolem 2.5
kB/s. Pravda, clovek u toho roste, ale ... :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz