optimalni rozdeleni 40 GB disku pro desktop

Miroslav Jarosik miroslav.jarosik na gmail.com
Úterý Červen 7 09:56:38 CEST 2005

Diky vsem,
puvodne jsem chtel udelat boot, swap a zbytek, ale pak jsem se nekde
docetl, ze se lepe dela zalohovani a upgrade kdyz je /home zvlast.
Ale asi na tom moc nesejde, jestli zalohuju oddil nebo adresar, takze
se vratim k puvodni myslence (boot+swap+/).
Jeste jeden dotaz - nikdo nereagoval na samostatny oddil pro boot - je
to dobre, nebo je to zbytecne?

M.Jarosik