optimalni rozdeleni 40 GB disku pro desktop

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Červen 7 21:26:31 CEST 2005

	IMHO TO ma smysl, pokud se Vam podari jej dostat pod hranici (tusim 2G
:-), nebot nektere starsi BootLoadery mely problemy s oadresovanim
prostoru nad hranici. Vzhledem k tomu, ze tam mate WhoKnows (a ty jste
urcite dal dopredu :-), tak se asi pod tuhle hranici nedostanete, takze
TO asi smysl nema. Navic soucasne BootLoadery (konkretne pouzivam GRUB)
uz s tim problemy nemaji. Ja osobne samostatny oddil nemam a vse funguje
OK. Ale kdyz TO udelate do samostatneho oddilu, rozhodne TO nebude
chyba.
	Co se tyka velikosti : Jedna verze (modularniho, distribucniho FC3)
jadra ma cca 4 MB. Kdyz budete uklizet :-), tak Vam staci 16 MB a vejdou
se Vam tam tri verze urcite.

	Ales

Miroslav Jarosik wrote:

> Diky vsem,
> puvodne jsem chtel udelat boot, swap a zbytek, ale pak jsem se nekde
> docetl, ze se lepe dela zalohovani a upgrade kdyz je /home zvlast.
> Ale asi na tom moc nesejde, jestli zalohuju oddil nebo adresar, takze
> se vratim k puvodni myslence (boot+swap+/).
> Jeste jeden dotaz - nikdo nereagoval na samostatny oddil pro boot - je
> to dobre, nebo je to zbytecne?
>
> M.Jarosik

<HoodneVelky CUT />