Ovladani XP z linuxu

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Úterý Červen 7 18:30:40 CEST 2005

Miroslav BENES napsal(a):

> Zatímco při použití VNC se (při obvyklé konfiguraci) "vzdálený" a
> "sedící" uživatel přetahují o stejný kurzor myši a píšou si navzájem do
> textu.

Tak to, asi pouzivam neobvyklou konfiguraci, protoze si muzu zcela bezne
  pusit dalsi X server a pres VNC protokol s nim komunikovat. VNC jsem
teda videl jen v provedeni tightVNC a jen na Linuxu, ale nevim, proc by
stejnou funkcionalitou nemel oplyvat i jiny VNC server.

> Na _tohle_ mi potřeba nové licence nepřipadá logická.
No, me take ne, ale jak uz jsem psal, o omezenosti "klasickeho win-VNC"
jsem nemel tuseni.

> Chápu že spousta odběratelů této konference má k produktům M$ chladný
> vztah až odpor, ale kázání bludů nepomůže nikomu. Akorát se při tom
> ztrapníme.
Za kazani bludu se tedy omlouvam, za domaci ukol si nainstaluji VNC
server pod windows a prozkoumam to.

--Petr