nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Červen 7 19:03:30 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

>Na druhu stranu, ak sa nam pocas instalacie vyskyytol problem, mozno obcas
>stoji za pokus, preco sa objavil aby sme sa vyhli jeho opakovaniu (a mohli
>ho zapisat do RELEASE_NOTES)

To by bylo pekne. Ale casto jakmile je znam workaround, napise se do
release notes, ze pokud se objevi podobne chovani ma se pouzit tenhle
workaround. Bylo by pekny, kdyby se veci delaly spravne a ne somehow.
Zivot je vsak jiny. Zakaznik akceptuje aplikaci, ktera projde testy a
pokud mu neco bude v provozu vadit, tak se to doladi. Neni treba delat
veci, ktere zakaznik nepotrebuje a tedy nezaplati. Pokud zakaznik rekne:
"Takhle mi to staci.", tak manager rekne: "Hosi koncime, dejte si trochu
voraz a jdeme na dalsi projekt."
Libor