nizky vypocetni vykon na 2CPU stroji (delsi)

Středa Červen 8 10:56:25 CEST 2005

Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:
> To by bylo pekne. Ale casto jakmile je znam workaround, napise se do
> release notes, ze pokud se objevi podobne chovani ma se pouzit tenhle
> workaround.

ale len pokym sa nestane ze workaround "pouzite slackware a prelozte si sami
kernel" neprestane byt ucinny, napriklad kvoli tomu, ze slackware zacne
optimalizovat pre 64bit architekturu.

> Bylo by pekny, kdyby se veci delaly spravne a ne somehow.
> Zivot je vsak jiny. Zakaznik akceptuje aplikaci, ktera projde testy a
> pokud mu neco bude v provozu vadit, tak se to doladi. Neni treba delat
> veci, ktere zakaznik nepotrebuje a tedy nezaplati. Pokud zakaznik rekne:
> "Takhle mi to staci.", tak manager rekne: "Hosi koncime, dejte si trochu
> voraz a jdeme na dalsi projekt."

hej, to poznam. Vysledok je kopa chujovych (nedotiahnutych) implementacii a
workaroundov, zmet bordelu a veci ktore robime "pretoze sme to robili vzdy"

skoda ze neviem najst linku na vtip ktory tuto tradiciu pekne paroduje.

- Have you got anything without Spam in it?
- Well, there's Spam egg sausage and Spam, that's not got much Spam in it.