Verejne adresy za privatni podsiti

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Červen 8 09:16:24 CEST 2005

Pavel Kankovsky <mailto:peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> Je pravdepodobne, ze FTP bude mit rezii o neco mensi, ale
> pochybuji, ze

+ nezanedbatelná jistota, že v případě SCP mám jistotu, že ty data skutečně
došla v pořádku (co s nimi udělala příjemcova strana je druhá věc (*))... to
u FTP rozhodně není a už jsem via FTP přenesl mraky ISO images, která jsem
nakonec (= musel opravit jinak) zahodil, zatímco SCP to (logicky) dodá jako
featuru by design...

	Nic proti FTP nemám, ale porovnávat ho tímto způsobem rozhodně nedá
rozdílné výsledky v objemu dat.

(*) cpal jem data na Discobola (evidentně ohnutý RedHat 9) a furt jsem
přemýšlel, proč to po cca 120MB nikdy víc na disk nezapsalo, ačkoli se
vysílací strana tváří, jak posílá a vše je OK... - došlo místo na disku... -
pevně věřím, že je to featura (chyba) starého scp/ssh (OpenSSH) a že je to
opraveno, nepřijde mi to jako korektní chování...!