scp (was: RE: Verejne adresy za privatni podsiti)

Středa Červen 8 13:21:11 CEST 2005

On Wed, 8 Jun 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> (*) cpal jem data na Discobola (evidentně ohnutý RedHat 9) a furt jsem
> přemýšlel, proč to po cca 120MB nikdy víc na disk nezapsalo, ačkoli se
> vysílací strana tváří, jak posílá a vše je OK... - došlo místo na disku... -
> pevně věřím, že je to featura (chyba) starého scp/ssh (OpenSSH) a že je to
> opraveno, nepřijde mi to jako korektní chování...!

To je bohuzel feature (sort of) a ne bug. Ono to spravne zahlasi, ze doslo
misto na disku, ale az pote, co se prenesou vsechna data. Potize je v tom,
ze protokol neumoznuje hlasit chyby behem prenosu.

--Pavel Kankovsky aka Peak