Verejne adresy za privatni podsiti

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Červen 8 10:09:12 CEST 2005

Dusan Zatkovsky <mailto:msk_conf na atlas.cz> wrote:
> Preco proste nenadviaze len jedno spojenie a po nom neprenasa ako
> commandy, tak aj data, a to v nejakych jednotlivych chunkoch?

	Režie?!

> vacsina softu pre beznych ludi. (kto vidi ekvivalent? Poradim: vsetky
> distribucie, rpm, mp3, filmy sa povaluju na ftp serveroch, takze je
> logicke, ze musim pouzivat ftp klienta, ci sa mi to paci alebo nie).

	Myslím si, že k file transfers se dá používat spousta protokolů s
lepšími vlastnostmi - namátkou ssh, rsync, WebDAV/Delta-V apod.

> Kazdopadne je uplne jasne, ze scp nie je ani nahodou vhodnym
> kandidatom na prenos suborov, kvoli jeho narokom na procesor. Je

	Při "null" šifrování/kompresi....:-)

> Takze resume: zatial neexistuje vhodny ekvivalent a ani sa ho asi v
> dohladnej dobe nedockame.

	Hledejte scp-resume... to není vlastnost protokolu, ale omezenost
jeho implementace v OpenSSH... (jsou kupodivu i jiné!) ba co více, budete-li
se snažit, tak určite najdete patch na resume vůči OpenSSH... já si vystačím
s scp-resume.sh...