optimalni rozdeleni 40 GB disku pro desktop

Středa Červen 8 11:07:13 CEST 2005

Chlopcik Ales <chlopcik na vojnem-plzen.cz> wrote:
> IMHO TO ma smysl, pokud se Vam podari jej dostat pod hranici (tusim
> :-), 2G nebot nektere starsi BootLoadery mely problemy s oadresovanim
> prostoru nad hranici.

FYI: nie boot loadery ale BIOSy. To sa da otestovat tak, ze sa disk strci do
masiny a pozera sa ci ho detekuje BIOS a aku velkost mu nastavi.

/boot ako extra particia v drvivej vacsine pripadov nie je potrebna, a imho
je vtedy zbytocna.

The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95