optimalni rozdeleni 40 GB disku pro desktop

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červen 8 10:20:56 CEST 2005

Chlopcik Ales píše v Út 07. 06. 2005 v 21:26 +0200:
> Ale kdyz TO udelate do samostatneho oddilu, rozhodne TO nebude
> chyba.

...ale jen pokud trefite spravne velikost. Uz se mi i stalo, ze mi doslo
misto v /boot, kdyz jsem experimentoval s kernely.

Dnes mam pocit, ze jakekoliv rozdeleni je nakonec spatne - treba i swap
se udela maly, atd. Proto mam ted jen jeden oddil, i swap mam v souboru
(a pridam si, kdyz potrebuju), a tak uz se mi nestava, ze mam tu 2G
free, tu 3G free a potrebuju zrovna 4.5G mista a ostrouham.

Petr