KDE 3.4 - Jak smazat některé položky z nabídky "Start" "nejčastějí spouštěné aplikace"?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Červen 9 15:38:31 CEST 2005

Ahoj,
napadá vás, jak v KDE 3.4 smazat určité položky z nabídky "Start"
"nejčastějí spouštěné aplikace" (například aby zůstaly StarOffice, ale
zmizel SuperTux :-)?

Vypátral jsem, že se to ukládá do "~./kde/config/kickerc"
"RecentAppsStat=". Pokud ty položky za "=" smažu a restartuji KDE 3.4,
položky ze "Start menu" zmizí, ale nevím, jak to provést bez restartu.

S tím souvisí druhá otázka, "nejčastějí spouštěné aplikace" jdou i úplně
zakázát, pokud se nastaví v nastavení nabídky panelu hodnota na 0, to
ale nechci. Tato hodnota 0 se opět zaznamená v "~./kde/config/kickerc".
Po zmáčknutí tlačítka použít se to přenastaví bez restartu KDE. A zde je
ta otázka, jde to ručně změnit na hodnotu 0 a pak spustit ručně jakýsi
příkaz, který vykonává "button použít" v nastavení nabídky panelu v KDE 3.4?

Nicméně finta, že položky za "RecentAppsStat=" smažu a nastavím počet
"nejčastějí spouštěné aplikace" např. z 5 na 4 a zmáčknu "button použít"
nefunguje. Stále jsou přítomny položky, které jsem už "RecentAppsStat="
odebral až do restartu KDE 3.4 :-(.

Díky za tipy,
Petr Novák - n_petr na seznam.cz