Ovladani XP z linuxu

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Středa Červen 8 19:33:27 CEST 2005

On Mon 6. June 2005 18:53, Petr Pisar wrote:

> To ale neni bug. To je feature.

> Jen bych chtel upozornit, ze podle EULY to neni legalni. Musel byste
> si dokoupit licenci.
>
> --Petr

Rekl bych ze je to naprosto nelegalni. Pokud vim tak neni zakon co by
zakazoval si upravovat cokoli. Samozrejme pak muzete ztratit zaruku,
nebo licenci k pouzivani od vyrobce.

Mimochodem divim se uz par let jak muze stat pouzivat technologie, ktere
maji uz v licenci veci odporujici zakonum CR :(

--
Pavel Benisek