Ovladani XP z linuxu

martin hudec corwin na aeternal.net
Čtvrtek Červen 9 17:59:16 CEST 2005

Ahoj,

On Wed, Jun 08, 2005 at 06:33:27PM +0100 or thereabouts, Pavel Benisek wrote:
> Rekl bych ze je to naprosto nelegalni. Pokud vim tak neni zakon co by
> zakazoval si upravovat cokoli. Samozrejme pak muzete ztratit zaruku,
> nebo licenci k pouzivani od vyrobce.
>
> Mimochodem divim se uz par let jak muze stat pouzivat technologie, ktere
> maji uz v licenci veci odporujici zakonum CR :(

  priznam sa, ze neviem naco sa tu vedu tieto radoby naucne debaty,
  zatial som tu nevidel sa vyjadrit nikoho, kto by sa problematike
  rozumel - konkretne pravnej stranke celej veci, mozno by bolo
  zaujimave ziskat nazor niekoho z pravnickej obce a nie z linux-users
  obce :).

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"