nepravidelne tuhnuti route

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Červen 11 17:29:36 CEST 2005

Když v logu vidíte zamítnutí předání paketu, tak o tom zamítnutí musel
někdo rozhodnout - pravděpodobně v iptables. Jak v té době vypadají
pravidla iptables?

Pomalé vypisování tabulky směrování je obvykle způsobeno problémem s DNS.
Vypíše se pomalu i při "route -n"? Že by chybné nastavení iptables
nepovolovalo přístup k DNS server?

Jak jedno, tak druhé nasvědčuje tomu, že jste něco (asi v iptables) chybně
nastavil. Ale jak píšete, určitě to bude tím, že na tom serveru nemáte
gentoo - to určitě všechno nastaví správně za vás :-/

Slávek.