nepravidelne tuhnuti route

Lubos Kolouch lubos.kolouch na gmail.com
Neděle Červen 12 14:14:22 CEST 2005

On 6/11/05, Slavek Banko <slavek.banko na axis.cz> wrote:
> Když v logu vidíte zamítnutí předání paketu, tak o tom zamítnutí musel
> někdo rozhodnout - pravděpodobně v iptables. Jak v té době vypadají
> pravidla iptables?

diky za tip, az se to stane, podivam se

> Pomalé vypisování tabulky směrování je obvykle způsobeno problémem s DNS.
> Vypíše se pomalu i při "route -n"? Že by chybné nastavení iptables
> nepovolovalo přístup k DNS server?

to zni logicky

> Jak jedno, tak druhé nasvědčuje tomu, že jste něco (asi v iptables) chybně
> nastavil.

no jo ale proc se to stava nahodne? (tj cca 2x do tydne)... to mi
prave neleze do
hlavy, preci chyba v iptables by se projevovala porad ne?

>Ale jak píšete, určitě to bude tím, že na tom serveru nemáte
> gentoo - to určitě všechno nastaví správně za vás :-/

Muzete mi rict, kde jsem rekl, ze chci aby mi mandrake/gentoo nastavovalo
neco samo? Myslel jsem to tak, ze na serverech s gentoo tento problem nemam,
takze jedna z veci co me napadla je jestli to neni nejakou
mandrake-only customizaci.