nepravidelne tuhnuti route

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Neděle Červen 12 14:58:30 CEST 2005

Ano, pokud by byla chyba v iptables, pak by se projevovala stále. Za
předpokladu, že se iptables nemění. Nemáte tam "něco", co pravidla
iptables upravuje za běhu?

Narážka na gentoo byla jen reakcí na konstatování: "Bezi tam kazdy den
aktualizovany Mandrake (mozna to je ta chyba, posledni server kde nemam
gentoo).", která vyzněla jako "něco to dělá špatně a je to asi kvůli
tomu, že tam není gentoo". Kdybyste rovnou řekl, že Mandrake nepoužíváte,
a že proto nevíte, zda nemůže být na vině něco pro něj specifického,
vyznělo by to jinak. Ale to, prosím, nemusíme dále rozvíjet.

Slávek.