Trochu OT:zabezpeceni dokumentu

tldv h na n.cz
Středa Červen 15 11:30:06 CEST 2005

cau,
sice mi to prijde dost uhozeny, ale spetka do mlyna. samozrejme nic neni
dokonale, pokud si nekdo da fotak do bryli, tak asi ofoti co bude chtit,
zejo. pokud by ovsem slo jen o tu elektronickou formu, tak asi notebook
bez moznosti jakychkoli periferii typu fd, usb,... (vyrabi se vubec?)
popripade prav s temito periferiemi jakkoli komunikovat, uzivatel bez prav
cokoli poslat na sitovku... myslim ze daleko jednodussi by bylo napsat mu
do smlouvy ze pokud cokoli vynese/okopiruje/.. tak mastna pokuta a soud.
IMHO to ovsem od toho okamziku zacina byt opravdu tezce OT.
    sh.

--

Check my PGP public key at http://poblijon.ubal.to/~tloudev/pgp.pub