Trochu OT:zabezpeceni dokumentu

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Červen 15 19:50:04 CEST 2005

> Potreboval bych poresit nasledujici situaci a nevim odkud na to:
> Notebook, na nem nejaky dokumenty, prekladatel ktery ma onen notebook a
> preklada.
> Kterak zabezpecit, ze si ten clovek data nezkopiruje ?

No, jako prekladatel se musim ozvat. Mate zarazejici pristup.
Prekladatele jsou vysoce profesionalni lide. Kdyz jim neduverujete,
prelozte si to sam.

Kdyz nekomu opravujete software v PC, taky vam stoji za zady a ma z vas
strach, co si tam neprectete? Nebo vas bere jako profesionala a da vam
duveru?

U doktora se nesvleknete? Nebo mu date duveru?

Zena u gynekologa se nesvlekne?

Osetrete si to smluvne. Normalni non-disclosure agreement podepisuju bezne.

--
Milos Prudek
http://www.spoxdesign.com - your web usability testing