Samba a uchylne nazvy suborov - ako zamedzit?

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Středa Červen 15 15:21:55 CEST 2005

DD.

Existuje nejaky sposob, ako nastavit sambu tak, ze pri pokuse o vytvorenie
nejakeho suboru/adresara skontroluje, ci sa dany nazov sklada len z
normalnych znakov (=ziadna diakritika, ziadne specialne znaky, ziadne
medzery) a povoli zapis len v pripade, ze nazov suboru splna dane kriteria?

Som totiz momentalne silne konsternovany, pretoze som robil zalohu asi 4GB
windowsackych dokumentov zo zavireneho notebooku na samba server, notebook
preinstaloval, a pri obnove dat mi windows hlasi:
Can't create directory "[ pekne debilný názov adresára %$xyz ]"

Takze chcem uzivatelom zamedzit vytvarat uchylne nazvy suborov, aby som
predisiel buducim problemom.

Uzivatelia su o tomto stave informovani (aby nevznikol flame, ze ich
obmedzujem), akurat chcem mat poistku, ze k tomu nebude dochadzat a samba ich
nepusti.

Google mi zrovna moc nepomohol, asi sa neviem spravne opytat.

Dik

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky