Samba a uchylne nazvy suborov - ako zamedzit?

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Červen 15 15:44:32 CEST 2005

Jedna věc je, že jsou informováni uživatelé, druhá věc je, zda jste
informoval i Windows - viz "Documents And Settings", "Program Files", "Po
spuštění", "Nabídka start" a mnoho dalších?

Pro zajištění takto silných omezení mne napadá jedině vytvoření VFS modulu
do Samby, který by prováděl požadovanou kontrolu jmen.

Slávek.