Samba a uchylne nazvy suborov - ako zamedzit?

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Červen 15 16:07:17 CEST 2005

Dusan Zatkovsky <msk_conf na atlas.cz> wrote:

> To su subory, ktore su na lokalnom disku a nezaujimaju ma. Ide mi iba o
> zdielane dokumenty na servery.

"Odpadkovy kos" alebo tak nejako
"System Volume Information" (neviem ci to je lokalizovane)
a urcite aj ine, ktore si windows vytvaraju aj na vzdialenych diskoch

alebo FUSE filesystemu (ono, to by mohlo byt aj velmi jednoduche, na par
riadkov)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |