Samba a uchylne nazvy suborov - ako zamedzit?

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Červen 15 17:47:17 CEST 2005

Ještě k tomu můžeme připočíst "Kopie <původní soubor>"... No, nechtěl bych
ten systém přesvědčovat, případně uživatelům zakazovat používat všechny
věci, kde se vyskytne problém s automaticky vytvářenými jmény souborů.

Malý modul do Samby by možná mohl mít menší režii, než celý souborový
systém. Na druhou stranu mezivrstva pomocí souborového systému by řešila
"zakázané znaky" nejen pro sambové uživatele, ale pro všechny.

Slávek.