firefox ignoruje meta content-type charset

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Středa Červen 15 22:29:32 CEST 2005

mno google jsem samozrejme zkusil, jedine co jsem nasel, je, ze firefox
ignoruje meta content-type kdyz ta stranka jde pres xml parser. je to xhtml,
takze mozna to je ono? jinak v konfigu k apachi pisou, ze browser by mel
uprednostnovat meta content-type pred http content-type, jinde jsem vsak cetl,
ze tomu tak neni. cert se v tom vyznej. jde mi jen o to, jak na jednom serveru
mit staticke dokumenty ve dvou ruznych kodovani. me nic krome parsovani pres
php a hazeni tomu header(...) nenapada:( lepe receno, chci to jednoduse tak,
abych nemusel delat specialni konfiguraci.server neni muj a nechci se o nej
starat a resit tam budouci problemy.
mk