firefox ignoruje meta content-type charset

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Červen 15 23:26:40 CEST 2005

On Wed, Jun 15, 2005 at 10:29:32PM +0200, Martin Kraus wrote:
> mno google jsem samozrejme zkusil, jedine co jsem nasel, je, ze firefox
> ignoruje meta content-type kdyz ta stranka jde pres xml parser. je to xhtml,
> takze mozna to je ono? jinak v konfigu k apachi pisou, ze browser by mel
> uprednostnovat meta content-type pred http content-type, jinde jsem vsak cetl,
> ze tomu tak neni. cert se v tom vyznej. jde mi jen o to, jak na jednom serveru
> mit staticke dokumenty ve dvou ruznych kodovani. me nic krome parsovani pres
> php a hazeni tomu header(...) nenapada:( lepe receno, chci to jednoduse tak,
> [...]

Tak ja nevim, znovu a znovu a znovu opakuji: Hledejte zde v archivu.
Nejste prvni kdo to resi ani jediny, kdo ma na serveru vice kodovani.
Parkrat jsem doporucoval ruskeho apache, tam si v .htaccess muzete
nastavit kodovani podstromu. Nebo si vypnete default charset a vsude
pouzivejte meta informace.

Top-posting je humus...
-- Dalibor Straka