Problem s nastavenim iptables

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na rwe-ecs.cz
Čtvrtek Červen 16 09:10:25 CEST 2005

Podobny problem jsme tez resili. Ten problem je v dns. Protoze pokud ve
vnitrni siti zadate adresu www (napr.) tak dns vrati tu vnejsi. Paket
dojede pres fw na vnejsi stranu, ale uz potom neprojde zpatky pres ta
pravidla do vnitrni site a skonci buhvi kde.

Takze resenim je bud zajistit, aby dns pro dotazy z lan resolvolalo ty
adresy jinak (vracelo vnitrni adresu). Nebo varianta druha - ta pravidla
pro prerouting musite nasadit i na vnitrni rozhrani.

--
Vladimír Náprstek