firefox ignoruje meta content-type charset

Čtvrtek Červen 16 16:44:02 CEST 2005

dodrziava standard ktory tvrdi ze HTTP hlavicka ma prednost pred META
tagom.

(btw, neviem kde v manualoch apache ste nasli ze je to naopak)

ked neposlete charset v HTTP hlavicke, pouzije sa ten z META tagu, ak nie je
ani tam, default je iso8859-1 (mozilla suite to umoznuje nastavit, FF asi
tiez ale je to porusenim standardu)

IE porusuje vyssie uvedeny standard a preferuje META tag pred HTTP
hlavickou. Rozhodne je vsak najlepsie sa dohodnut interne, kam patri tag, a
naozaj ho tam davat.

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Ja jsem svemu Apache zakazal posilat jakykoliv udaj o kodovani v http
> hlavicce a funguje to spravne. Jinymi slovy zakomentujte vsechny
> AddDefaultCharset v konfiguraci Apache a browsery by mely zobrazovat podle
> meta charsetu.

to iste direktiva default_charset v php.ini, ta moze tiez robit psie kusy...

I just got lost in thought. It was unfamiliar territory.