firefox ignoruje meta content-type charset

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Červen 15 23:16:17 CEST 2005

Martin Kraus wrote:
> zdravim,
>   mam jen dotaz. firefox nejak ignoruje nastaveni charsetu pres metu.
> musim to resit pomoci php, ze tomu posilam content-type co potrebuju, v
> hlavicce http. ted jsem ale delal dokumentaci normalne ve statickem
> html a musel jsem kvuli tomu predelat AddDefaultCharset v apachi. to je
> ale dost problem, kdyz budu mit
> jiny dokument v jinem kodovani. kdyz neposilam defaultcharset, tak si
> stejne firefox bere iso-8859-1. nevite jak to obejit bez toho, abych
> musel kazdy dokument parsovat zkrz php a davat tomu
> header('Content-Type.....)?
> [...]
Ja jsem svemu Apache zakazal posilat jakykoliv udaj o kodovani v http
hlavicce a funguje to spravne. Jinymi slovy zakomentujte vsechny
AddDefaultCharset v konfiguraci Apache a browsery by mely zobrazovat podle
meta charsetu.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz